fucking cp dag -.-

hej på er, idag så har den här dagen sugit -.- eller vad man du säger, först tråkig skola hur segt som hälst gick det, sen var det typ teater med musikalen, kom på att vem vill spela en fucking sköldpadda? så ja sa det att ja inte vill spela det dom ba nej men det är lite sent o säga nu! o sen passar du ju som det, ja ba tack för den, hur segt som hälst gick det där oxå, va med lisa o israa innan o lite efter, det piggade upp lite iallafll..  men det ja mår mest dåligt av är att allt som man kan tänka negativt på har ja tänk på idag ;s har kommit fram till att ja mår skit just nu ;s alla värkar ha turen med utseendet o med killar o skolan o kläder o alllllllllltttt verkligen, själv så har man fucked up hår, inga kläder som man kan använd,  har inget bra utseende, det märker man på alla människor, o ja ja ska erskänna att ja börjar bli besatt ;s vill bara ha en kille ;o ngn som man kan ha kul med, ngn snygg/söt, ngn man kan mysa med lixom, alltid kul o va me dkillar även som kompis ni får tycka vad ni vill om mig men så känner ja ;s nu kanske ni tkr jaha var det du som inte brydde dej om utseedent o shiit, klart ja bryr mig även om ja inte låtsas som det, ja mår jätte dåligt nu känns det som ;s asso ja vet att ja klagar nu men det här får bli ett såt inlägg han ingen o snacka med alla är upptagna så ja snackar ut här så att alla får veta hur ja känner det, det känns som om ja kan bryta ihopp när som ;s ska avslöja en sak, det va en kille som va hur snygg som helst han va döö schysst, vi va typ en gång sen dissa han mig totalt ;s ja mådde skit just då, men kände sen att ja kommit över det någolunda tills en viss person i klassen typ nämnde ngt om honom o att ja ser honom på bild o i rl o överallt hela tiden, det gjorde så att ja mår jätte dåligt, fatta inte vf han dissa mig efter första gången, kan kanske fatta men är för feg att fråga ;s asso guuuuud han hjälper inte men haha ja behöver serriöst hjälp ;s eller så fortsätter ja bara le som om inget har hänt, har ju snackat ur mig lite nu men mår endå inte bra ;( usch så jobbigt, man ser att alla får chans med massor me killar, o inte tar ngn chans av dom alls för att dom varken vill eller känner sig osäkra o dom som har bara gör så att det blir skit av det, ooohh stör mig bara på mig själv, har känt mig skabbig jätte länge nu, detta måste fan ta slut snart, man kan väll inte vara singel hela jävla livet? eller? ;( aja nu har ja klagat tillräckligt så nu får det räcka.. hoppas er dag har varit bra för mig har ialfall itne det ¨






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0