so long suckers :D

hej på er, idag ska ja bowla med mina kusiner, ( jätte kul, värkligen..) ahaaha men sen efter det ska ja åka med dom o sen farmor o farfar ut till torrö, där har vi vår stuga, fast farmor o farfar bor typ där, där ute ska jag vara tills fredag eller lördag, nu på morgonen har ja packat o llite sånt, men nu snart kommer dom o hämtar mig. ni får lova mig att smsa mkt för annars spammar ja er ist :D mohaha bilder och sånt från helgen kommer antingen på fredag eller lördag det beror på, ja har nämligen inget internett där ute så det blir och fotta mkt o sen lägga ut det :D hiihi



DAGENS OUTFIT:




idag på morgonen när ja skulle slänga en sak ute så gick ja ut i bara linne tänkte typ att fan nu kommer det bli kallt, men när ja gick ut så var det jätte varmt :O det märks att våren är påväg in! ja var bara tvungen o ta ngra bilder på ngra vår blommor, OOHH längtar tills sommaren
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0