"det är inte lätte när det är svårt" :)

så att alla vet så svarar jag och lisa på fårgorna på LÖRDAG om vi kommer att komma ihåg det (a)
)
Men annars så har jag inte så mycket att säga förutom att jag uppdaterar dålig på bloggen :oo (fy ella..)
men ska försöka uppdatera lite bättre :DD
ett problem är bara att jag inte vet vad jag ska skriva om? hmm, förslag? :)

just nu sitter jag och väntar på att lisa ska komma förbi och hämta sitt godis ((:


passar även på att lägga upp en jätte fin bild!


btw, har snart haft min tandställning i ett år!
fick den 21/4-2009 :)


Kommentarer
Postat av: malin

lägg upp om låtar ni gillar eller videoklipp ni skulle kunna lägga upp på youtube och sedan visa på bloggen. Eller varför inte skriva veckans planering var för sig ? (: hihi <3

2010-03-30 @ 21:55:58
URL: http://maaaliihn.blogg.se/
Postat av: lina

fin bild :D

2010-03-31 @ 14:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0