hejhopp gummisnopp :D

tänkte att ja faktiskt har tid för ett litet upplägg :D nu äre såhär att ja är stolt över mig själv för en gångs skull (a) ja lovade mig själv tt plugga idag o inte istta vid datan förns ja va klar, o detta har ja gjort kom hem vid halv fyra o började direkt o nu är klockan snart sju men ja har suttit vid datan en liten stund, men ja har gjort en bokresension, skrivit  dagbok för praon som man ska göra, städat hamsterns bur, ätit mat, gjort matlåda tills i morgon, packat väskan, o det ja inte har gjort är engelskan för det kan ja tyvär inte ;s min data är itne så bra när det gäller rätningar för sånt D: haha så df får det va ja var bara tvungen :D


GUMMISNOPP










Kommentarer
Postat av: malin

omg lisa :( inte den bilden på mig.

muppunge <3

2010-03-22 @ 19:12:40
URL: http://maaaliihn.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin stjärt

2010-03-22 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0