pizzaaa

hej hej :D idag var det sista dagen på praon, rätt tråkit ;/ dom visste itne vad dom skulle ge mig i avskedningspresent eller vad man kan kalla det så ja fick välja ett par trosor, dom snygga fans inte i min storlek så ja fick ta ett par andra, få se om dom är snygga på :D haha idag blir det o plugga lite chilla oxå för den delen, vi ska  köpa pizza idag :D:D:D:D värsta gott :) har längatt efter det,  men nog om det, igår så orkade ja inte vara i gamleby så ja åkte in till stan va där i ca 2timmar sen åkte ja hem igen:D ahhaha där träffa ja Ella o sen Makke det va rätt intressant (Y) nu ska vi snart åka till ica, hoppas att det finns ngra snyga killar man kan titta på o sen skäma ut sig -.- haha nej men det finns bara bondar här :D så ja kan ju fortsätta dröma (a) förövrigt är ja väldigt trött, lite utdragen oxå ;s det ja menar är att det är ngt som stör mig ;S ngt som känns konstigt för mig, tyvär kommer ja inte gå in på detalj men hoppas det lägger sig snart ;S det blir lite konstigt inlägg idag men skitsamma :d hihihi ha det bra alla o KOMENTERA MASSOR! :D



inte min pizza, men den såg god ut :)



o sen slänger ja upp en fin muppbild från dagen på mig :D hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0